Gwarancja i zwroty

Masz aż 30-dniowe prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Więcej informacji znajduje się w regulaminie.

Każdy produkt bobble objęty jest 24 miesięczną gwarancją Producenta.

Jeśli chcesz złożyć reklamację, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

  1. Zaloguj się na swoje konto Klienta w sklepie (jeśli nie posiadasz konta, załóż je podając jako adres email użyty w trakcie zakupów - system zidentyfikuje Twoje zamówienia).
  2. Przejdź do zakładki reklamacje w Twoim koncie.
  3. Wybierz zamówienie, którego ma dotyczyć reklamacja poprzez przycisk zgłoś reklamację.
  4. Dodaj opis i minimum 3 zdjęcia zgłaszanego problemu i kliknij "wyślij zgłoszenie".
  5. Po zarejestrowaniu reklamacji rozpatrzymy ją w możliwie najkrótszym czasie (nie później niż w ciągu 14 dni).