Gwarancja i zwroty
Masz aż 30-dniowe prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Więcej informacji znajduje się w regulaminie.
Każdy produkt bobble objęty jest 24 miesięczną gwarancją Producenta.
Jeśli chcesz złożyć reklamację, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
- Zaloguj się na swoje konto Klienta w sklepie (jeśli nie posiadasz konta, załóż je podając jako adres email użyty w trakcie zakupów - system zidentyfikuje Twoje zamówienia).
- Przejdź do zakładki reklamacje w Twoim koncie.
- Wybierz zamówienie, którego ma dotyczyć reklamacja poprzez przycisk zgłoś reklamację.
- Dodaj opis i minimum 3 zdjęcia zgłaszanego problemu i kliknij "wyślij zgłoszenie".
- Po zarejestrowaniu reklamacji rozpatrzymy ją w możliwie najkrótszym czasie (nie później niż w ciągu 14 dni).
Jeśli po zarejestrowaniu w sklepie system nie odnajdzie Twojego zamówienia, prześlij 3 zdjęcia, numer zamówienia i opis na nasz adres mailowy kontakt@waterbobble.pl - wówczas ręcznie zarejestrujemy reklamację.